برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

آخرین اخبار از تلفات آتش‌سوزی مرگبار هاوایی آمریکا

  • کد خبر: ۱۸۰۳۹۸
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰
آخرین اخبار از تلفات آتش‌سوزی مرگبار هاوایی آمریکا
آمریکا اعلام کرد تاکنون در آتش سوزی جنگل‌های هاوایی، ۱۱۴ نفر جان خود را از دست داده و ۸۵۰ نفر دیگر ناپدید شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرگبارترین آتش سوزی‌ها در آمریکا در بیش از یک قرن گذشته در منطقه لاهاینا در ایالت هاوایی، دستکم ۱۱۴ نفر کشته بر جا گذاشته است.

ریچارد بسن، رئیس منطقه لاهاینا در یک ویدئو ضمن اعلام ۱۱۴ کشته در آتش‌سوزی‌های اخیر گفت: ۸۵۰ نفر نیز ناپدید شده و بیش از ۲۲۰۰ ساختمان ویران شده است.

جاش گرین، فرماندار ایالت هاوایی نیز با اشاره به اینکه آتش سوزی لاهاینا حدود ۹۰ درصد کنترل شده است، گفت: "بیش از ۱۸۰۰ نفر همچنان آواره هستند و در هتل‌های مائویی اسکان داده شده اند".

جو بایدن، رئیس جمهورآمریکا و جیل بایدن، همسر او برای دیدار با امدادگران و بازماندگان آتش سوزی به هاوایی سفر کرده اند.

گرمای شدید هوا و وزش باد‌های شدید ناشی از طوفان "دورا" باعث وقوع آتش سوزی در جنگل‌های ایالت هاوایی شد.

این آتش سوزی همچنین چندین منطقه توریستی در این ایالت از جمله شهر توریستی معروف لاهاینا را نابود کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->